sâmbătă, 10 decembrie 2011

Oana Anca URSU picteaza si pe pereti, dar azi a suparat-o ADEVARUL SCANTEII...


  • sunt amarata......tare amarata....a aparut articolul despre mine si picturile mele pe pereti, in Adevarul de weekend, dar mi-a gresit numele, iar despre site nici n-a pomenit... sunt amarata....buna dimineata!!!!
    · · 11 hours ago ·


    • 52 persoane apreciază asta.
    • 50 din 67

      • Oana Anca mma simt foarte ciudat....ca si coperta au folosit o poza de-a mea cu un desen si cu mine....o poza mareeee si frumoasa, dar acolo apare numele si site-urile altor 2 persoane...le-am facut reclama....naspaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        10 hours ago · · 1

      • Sima Elena Jeni tu sa fii sanatoasa
        10 hours ago · · 2

      • Oana Anca sarut'mana >*_*<
        10 hours ago ·

      • Lungu Dan ‎...in loc de distonocalm...
        10 hours ago · · 1

      • Patrolea Corina un artist nu poate fi niciodata amarat pentru ca daruind frumusete nu poate primi decat bucurie! micile incidente sau piedici sunt nesemnificative...
        10 hours ago · · 2

      • Magdalena Chejnoiu Ciobanu Bună dimineaţa ...nu mai fi amărâtă noi ştim,te admiram şi facebook-ul este mai citit decât Adevarul aşa că fă-ţi reclamă singurică aici la site că ieşi mai câştigată ...FELICITĂRI !
        10 hours ago · · 1

      • Murgoci Simona Neata, Oana....n-ai de ce sa fii amarata...treb sa fii bucuroasa ca se vb de tine...indiferent cum....inseamna ca existi si...esti deosebita, si interesanta pentru altii...Talentul, creativitatea sunt predispozitii cu care te nasti, nu ti le va lua nimeni....Capul sus, mergi mai departe in activitatea ta artistica!!!!♥
        10 hours ago ·

      • Dany Ursu O chestie marunta,nu cred ca stai in reclama facuta in fituica aia!Asadar treci peste.O zi buna si inspiratie ptr. ce faci.
        10 hours ago · · 1

      • Lacramioara Serbanescu Buna dimi..draga Oana....nu te supara..o pinza si acril..o cafa..si un gand pentru weekend si esti alta....dar mereu aceeiasi!Succese...si abia astept sa vad o noua panza de la tine..eu fug sa-mi cumpar culori...am un chef terilbil de lucru...da-mi o tema..please..poate asa te fac sa uiti de suparare....pooop!
        10 hours ago · · 2

      • Viky Stefy nu-i nimic Oana...nu fi suparata...IMPORTANTA ESTE MUNCA TA...FRUMUSETILE DE PICTURI CU CARE NE DESFETI DE FIECARE DATA ...PUPICI!:)
        10 hours ago · · 2

      • Simona Bodiut cine vrea sa te cunoasca o sa stie cine esti!
        9 hours ago · · 3

      • Adrian Munteanu Deseori se intampla asta, nu te ingrijora. Avem de-a face cu pseudo jurnalisti, cu o marcata indiferenta fata de profesionalism. Ei nu pot ajunge pana la constientizarea faptului ca in spatele unui nume se ascunde truda de o viata.
        9 hours ago · · 6

      • Andrei Pavel jurnalism. asa se intampla cand se fac interviuri pentru statul de plata.
        9 hours ago · · 2

      • Sorin Stan Asa se face presa in Romania,numele celui care creeaza adevarata opera nu e important.....daca si-ar fi rupt vreo unghiutza vandici,sau i-ar fi stat suvitele proaspat gelate seminalfabetului de marica,mai nashpa...ar fi fost o stire de senzatie....dar asha ???
        9 hours ago · · 3

      • Nora Plesca offfff,lasa,nu pune la suflet....jurnalisti facuti la apelul de seara....cei care te cunosc stiu despre e e vorba si te apreciaza....dar ia-te de ei un pic.arate-le ca nu sunt buni de nimic ♥
        9 hours ago · · 1

      • Oana Anca va multumesc dragilor!!!!! intre timp am mai sesizat o greseala...din cele 3 nume ale mele au trecut doar 2...cel de familie gresit ...plus ca despre site nimic...nimic....deci 3 greseli.....mi-e tare greu sa cred ca sunt intamplatoare.....hm
        9 hours ago · · 3

      • Maria Arosculesei nu mi place!
        9 hours ago · · 1

      • Oana Anca cuvintele voastre mi-au mers la suflet.....si da.daaaa pictura mea spune totul despre mine!!!
        9 hours ago · · 1

      • Maria El Dani Nu fii amarata! Scrie-le! Si spune-mi unde, ca le scriu si eu! Si, doamna, imi pare rau sa te anunt, dar tu nu poti fi amarata, poate Stralucitoare, poate Colorata, poate Sclipitoare, poate Minunata ... Dar NICIODATA ... amarata! ♥ Buna dimineataaaa!
        9 hours ago · · 2

      • Mihaela Pascu nu te supara,sunt niste neinformatzi noi te admiram zi de zi chiar daca nu -tzi spunem asta...o zi buna!!!
        9 hours ago · · 2

      • Marilena Alexandra Buna dimineata, Oana! Hey, don't give up!:*
        9 hours ago · · 1

      • Lucian Valeriu pfff.... gafele care mi-au cutreierat... cariera :(
        9 hours ago · · 1

      • Lucian Valeriu ‎...da stai ,linistita, Oana, ca aia care trebuie sa stie cum te cheama, stiu...:)
        9 hours ago · · 3

      • Viviana Balanga Buna dimineata! >:D<
        8 hours ago · · 1

      • Drapac Alexandra Gabriela Buna Dimineata Soare!!!
        8 hours ago · · 1

      • Daniela Olea Noi te iubim si te stim cum si cine esti... si lumea va afla:) asa le este unora sortit sa munceasca mai mult pana li se recunoaste valoarea...TE PUP ♥ Zambeste... nimeni si nimic nu-ti poate lua ceea ce esti si ce daruiesti ! :)
        8 hours ago · · 2

      • Mary Marian buna dimineata Oana:):*
        8 hours ago · · 1

      • Aza Zeel ‎:-( ♥
        8 hours ago · · 2

      • Aza Zeel Lungu Dan AI MARE DREPTATE
        8 hours ago · · 1

      • Paicu Ioana Mihaela la cat de retardati sunt la ce te asteptai? tu sa fi sanatoasa ca se va remedia!
        8 hours ago · · 2

      • Oana Anca ce ma doare cel mai mult e ca ma simt folosita....pozele mele parca au fost puse acolo special sa atraga lumea asupra articolului...in care vorbesc de 3 persoane care executa picturi pe pereti, dar la datele mele de contact NIMIC!!!!!! pe mine nu are cum sa ma gaseasca cineva...:(esta ca si cum le-am facut lor reclama---la ele au trecut numele si site-ul......:(((((
        8 hours ago · · 1

      • Oana Anca multumesc pitici...sigur o sa treaca...pe seara cand o sa pun mana pe pensule, deja acesta intamplare o sa devina amintire....he he heeee
        8 hours ago · · 1

      • Oana Anca macar poza mea a fost aleasa ca si coperta si reclama la articol...eeeee
        8 hours ago · · 3

      • Oana Anca sunt fotogenica.....he he heeeee
        8 hours ago · · 3

      • Oana Anca va imbratisez pe toti si sincer nu m-am asteptat sa raspundezi atat de multi si de multe...he he hee ♥
        8 hours ago · · 4

      • Paicu Ioana Mihaela hahahah si nu te-ai obisnuit sa fi folosita?hahahahahahhaha
        8 hours ago · · 1

      • Daniela Olea Draga mea:) doare cand vezi ca esti folosita, dar ce sa le faci? priveste latura buna : daca ar putea face ei ce faci tu nu ar mai fura:) deci esti cea mnai buna !!! :*
        8 hours ago · · 1

      • Daniel Cristescu Buna dimineata! N-ai decat sa apari intr-o emisiune.....
        8 hours ago · · 1

      • Nae Georgescu ‎'Neaţa! Poţi face un clip video cu ajutorul cuiva care se pricepe şi îl poţi posta pe youtube sau facebook. Cred că are mai mare impact. :)
        7 hours ago · · 1

      • Bereczki Marioara-doina Nu fii amarata draga mea,cred ca acest ziar nu multi il citesc suntem o gramada de prieteni care te apreciem te iubim si suntem in ziecare zi alaturi de tine,un sfarsit de saptamana plin de bucurii si impliniri ,pupiciiiiiiiiii!!!!!!!!!!!
        7 hours ago · · 2

      • Lavinia Avram Stanculescu NOI SUNTEM ADEVARUL DE WEEKEND,HONEY!!!
        7 hours ago · · 3

      • Mariuca Popescu hahhaah , buna asta :))
        6 hours ago · · 1

      • Ioan Victor Dragan Tot raul spre bine ! Asa e la ADEVARUL SCANTEII !
        5 hours ago · · 2

      • Ioan Victor Dragan In anii 80 , la Arad am cunoscut o doamna care avea peretii casei picati de manuta ei , era o casa veche in centru,cu pereti inalti - la fel si picturile .Arta ta mi-a adus aminte de doamna USVAT care ne-a servit pe noi o palinca pe care am probat-o prin aprindere intr-o scrumiera de s-a spart scrumiera.Ea avea propria palinka , mult mai tare...
        5 hours ago · · 1

      • Monica Cucinschi Amaraciunea asta transform-o in trambulina si nu confunda DORINTA cu NEVOIA de valorizare si aprobare.Tutuor ne plac aplauzele, complimentele, laudele. Ne simtim bine cand ne simtim mangaiati pe crestet, la propriu sau la figurat. Dar nu da mai multa importanta opiniei celorlalti despre tine, decat propriei judecati. Parerea ta despre tine e mai importanta decat parerea celorlalti. Tu stii ca esti talentata si valoroasa. Valoarea ta nu depinde de altii. N-AI NEVOIE de recunoasterea tuturor, desi e ok sa ti-o doresti.
        5 hours ago · · 1

      • Oana Anca Monica ~ eu nu am cerut niciun articol si mai ales n-am platit nimic pentru asta...ei mi-au cerut un interviu si mi s-a parut firesc sa-l dau...nu ma simt vinovata, n-am cerut favoruri... asta eeeeeee!!!! peste cateva ore o sa fiu intre culori si pensule....si acolo sigur n-o sa-mi mai pese de articolul lor.....ci doar de aparatul de fotografiat ca sa am ce sa va arat voua....muahhhh!!!!!
        2 hours ago ·

      • Boji Cristina totul o sa fie bine,cu siguranta deja e un lucru bun!:)
        acum aproximativ o oră ·

      • Cornelia Zaharia Am facut un comentariu la articolul din Adevarul. Eu cred ca vor corecta.
        acum aproximativ o oră ·

Niciun comentariu :